Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2
February 23, 2021 By Ludmia Kucharska Gry online

Dan Houser jest „wdzięczny” za to, że nie wydał Grand Theft Auto 6 w erze Trumpa. Współzałożyciel Rockstar Games powiedział: „Naprawdę nie jest jasne, co z tym zrobimy, nie mówiąc już o tym, jak bardzo ludzie będą zdenerwowani tym, co zrobiliśmy”. „Zarówno intensywny liberalny postęp, jak i skrajny konserwatyzm są bardzo bojowe i skrajnie wściekłe. To przerażające, ale też dziwne, a mimo to oboje wydają się czasami popadać w absurd. Z tych powodów trudno ironizować, widzisz, wykracza poza satyrę. będzie nieaktualny. W ciągu dwóch minut wszystko szybko się zmieni ”.

Dlatego Hauser jest wdzięczny, że jego następna gra, Red Dead Redemption 2, jest dziełem historycznym. Spotkaj się ze mną któregoś wieczoru w Londynie, aby szczegółowo o tym porozmawiać. Miał na sobie czarne i czyste białe tenisówki. Polega na swoim „dzikim” nawyku kofeiny, aby wyrzucić go z siebie w ciągu ostatnich kilku tygodni.

44-latek jest uprzejmy i hojny – chce rozmawiać o swojej dumie z zespołu i zainteresowaniu wszystkimi aspektami rozwoju. Wydaje się, że jest to coś, co kontrastuje z zachowaniem Rockstara, studia powszechnie postrzeganego jako coś więcej niż tylko surowe. Skorzystaj z niechęci do zmierzenia się z resztą branży (nie dotarła na E3, największe na świecie wydarzenie związane z grami od ponad dziesięciu lat). To samo dotyczy samego Housera unikającego reflektora. Ale jego zdaniem nie jest to arogancja – wręcz przeciwnie. „Nie jest wspaniale być tam i być znanym” – powiedział mi w jednym z nielicznych wywiadów, których udzielił w historii firmy. „Staram się nie oddychać zbyt mocno. Gry wideo sprawią, że będziesz bardzo pokorny. To nie jest robienie filmów”.

Rockstar Gry:

W rzeczywistości jest znacznie większy niż robienie filmów. Rockstar poczynił ogromne wysiłki, a potencjalne wyniki nie są mu obce. Grand Theft Auto V zarobiło ponad 6 miliardów dolarów, co czyni go najbardziej udanym produktem rozrywkowym wszechczasów. Pięć lat później – przed dwudziestą rocznicą powstania studia – przybyliśmy w przededniu Red Dead Redemption 2, gry, której opracowanie zajęło 2000 pracowników prawie osiem lat. To branża, która była najbardziej oczekiwana od zeszłego roku od gwiazd rocka.

W tym zachodnim dramacie pełnym tragedii grasz Arthura Morgana, wybitnego członka gangu Van der Linde, kierowanego przez „pseudo-mesjanistycznego” Holendra, grupę, która pojawiła się w pierwszym meczu. Rockstar pozostał zahipnotyzowany przestępcami Van der Linde, holenderskimi przywódcami i historią o tym, jak wszystko się rozpadło. Houser chciał opowiedzieć tę historię, ale obawiał się również, że może się to powtórzyć. „Wiele gier wideo działa w oparciu o założenie, że zaczynasz jako słaby facet, a kończysz jako silny superbohater” – mówi. „Ale co, gdybym zaczynał jako twardziel? Kogoś naprawdę silnego, kogoś, kto jest emocjonalnie przekonany o swoim miejscu na świecie. Podróż Arthura nie polega na zostaniu superbohaterem, ponieważ na początku był prawie jednym. mądrzejszy rollercoaster, gdy jego światopogląd się rozpada ”.

To, co nastąpiło później, skłoniło Rockstar do stworzenia najbardziej realistycznego świata gier w historii.

Obraz może zawierać: człowieka, osobę, ubrania, ubranie, zwierzę, ssaka, konia, jeźdźca i kapelusz

BMG Interactive

Patrząc wstecz, Dan Houser mówi, że nigdy nie był prawdziwym wizjonerem. Jego brat miał świetny wgląd w to, czym mogą się stać gry wideo. Tiny House rozpoczął kolejną karierę od testowania płyt CD z wirtualnymi wycieczkami muzycznymi w BMG Interactive, a Sam był producentem. „Współczuli mi, ponieważ moi rodzice zmusili mnie do wyjścia na ulicę lub po prostu potrzebowali kogoś na wpół wykwalifikowanego” – śmieje się. „Chodziło dosłownie o”. Ten głośnik jest włączony w złym miejscu. „Okazało się, że było to ogromne wyzwanie, którego nikt inny nie mógł zrobić”.

Po sprzedaży BMG Interactive firmie Take-Two Interactive, z popiołów wyłoniła się firma Rockstar Games. To było pełne pasji i ambitne studio kierowane przez Sama i Dana, którego celem było przedefiniowanie otwartych i odkrywalnych światów. Rockstar znajduje się teraz w czołówce największej branży rozrywkowej na świecie.